Kaip patikrinti ar prekės ženklas-pavadinimas dar nėra registruotas

Kaip patikrinti ar prekės ženklas-pavadinimas dar nėra registruotas

7 budai, kaip patobulinti savo verslo strategiją pandemijos metu
Kaip išsirinkti darbo knygą kitiems metams?
Kaip gauti visiškai nemokamų klientų į savo svetainę?
Kaip pasirūpinti savo verslo įvaizdžiu
Kaip parduoti neveikiančią įmonę ir gauti iš to naudos?

Registruojant naują įmonę reikia susigalvoti jos pavadinimą, tai gan sudėtinga užduotis nes daug pavadinimų jau naudojama. Taigi prieš pradedant registracijos ar steigimo procesą reiktu patikrinti ar tokio pavadinimo dar nėra registruoto Lietuvoje ar Europoje. Kaip jau rašėme prieš tai, registruojant mažąja bendriją reikia turėti sugalvotą pavadinimą prieš registraciją.  Taigi bandome patikrinti mūsų sugalvotus pavadinimus ar jie nėra naudojami.

 

 

[icon_arrow_small]  [/icon_arrow_small]Pirmiausia siūlytume apsilankyti VĮ Registrų centro tinklalapyje.  Sužinosite ar jūsų pavadinimas yra naudojamas Lietuvoje.

 
[icon_arrow_small]  [/icon_arrow_small]Užeikite ir į LR valstybinį patentų biuro tinklalapį, kuriame rasite LR prekių ženklų duomenų bazę.

 
[icon_arrow_small]  [/icon_arrow_small]Apsilankykite ir OHIM tinklalapyje. Sužinosite ar kas nors Europos Sąjungos šalyse naudoja jūsų pavadinimą (ar bent jau jo dalį savo pavadinime).

 
[icon_arrow_small]  [/icon_arrow_small]Taip pat galima užsukti į Tarptautinių prekės ženklų tinklalapį.  Jame pažymėsite „Mark Name”. Tuomet ties „Designated Contracting Parties” eilute įrašysite LT, o ties „Mark” eilute įrašysite norimą pavadinimą. Paspausite „Search” ir sužinosite rezultatus.

 

[info] Prekės ženklas – grafiškai pavaizduotas ženklas, žymintis ir atskiriantis vienam asmeniui (įmonei) priklausančias prekes nuo kitam asmeniui (įmonei) priklausančių prekių. Prekinis ženklas yra vienas rinkodaros, reklamos elementų. Geras prekės ženklas gamintojui ar prekybininkui duoda nemažai naudos.[/info]

 

Jei niekur nerasite savo sugalvoto pavadinimo, galite jį drąsiai registruoti.

 

 

 

KOMENTARAI

WORDPRESS: 1
DISQUS: 0