Pagrindinis » sveikata » Dietos » Kaip maitintis pagal Kimo Protasovo dietą

Kaip maitintis pagal Kimo Protasovo dietą

Kaip maitintis pagal Kimo Protasovo dietą

Dietos trukmė – 5 savaitės. Jų metu jūsų maistas bus tik pomidorai, agurkai, kopūstai, sūris, jogurtai, obuoliai ir kefyras. Jus paguos tai, jog nėra jokio išvardinto maisto kiekio ribojimo, netgi pieno produktų (riebumas ne didesnis nei 5 procentai) – valgykite tada, kada tik pasijausi alkana, be to – galėsite neribojamai gerti arbatą bei kavą. Teks atsisakyti tik cukraus, na bet su tuo susitaikyti šiek tiek lengviau.

 

Neribokite daržovių, jų vartokite kiek įmanoma daugiau. Žinoma, dietos metu gerkite ne mažiau kaip du litrus vandens per dieną.

Žinoma, po dietos bus sunku pradėti valgyti kitus produktus, tačiau po truputį privalote. Į maisto racioną jums būtina po truputį įtraukti rūpios duonos, mėsos, vaisių, košių. Atsargiai vartokite sviestą, riebesnę mėsą, saldumynus, miltinius patiekalus.

kaip-maitintis-pagal-kimo-protasovo-dieta1

Valgiaraštis:

Pirmoji savaitė

    • Visą savaitę valgote šviežias daržoves. Galite jų suvalgyti tiek, kiek tik norite.
    • Nepamirškite ir ne riebesnių nei penkių procentų įvairiausių rūšių sūrių bei jogurtų.
    • Per dieną galima suvalgyti vieną virtą kiaušinį.

     

Antroji savaitė

    • Šios savaitės valgiaraštis toks pats, kaip ir pirmosios. Pajusite, jog laikytis dietos darosi vis lengviau, na o produktų norisi mažiau ir rečiau.
    • Vis dėlto nenustokite valgę, priešingu atveju rezultatai bus trumpalaikiai.
      Savaitės pabaigoje pasijusite lyg ant sparnų. Atrodys, kad lengvėjate ne dienomis, o valandomis. Jums įdubs pilvas, šiek tiek gali palaisvėti kelnės užpakaliuko srityje.

 

Trečioji savaitė

    • Du pakeitimai: prie daržovių pradedate valgyti keptą mėsytę ir mažinate produktų kiekį. Mėsa, žuvis, arba vištiena,- ne daugiau nei 300 gramų.
    • Taip pat sumažinate sūrių ir jogurtų vartojimą, tačiau visiškai neatsisakykite.

 

Ketvirtoji ir Penktoji savaitės

    • Likusiąsias dietos savaites valgykite šiuos produktus: sūrius, mėsą, daržoves, kas dieną po kiaušinį ir obuolius.
    • Šiomis savaitėmis kilogramai kris itin greitai, todėl teks ieškoti naujų, siauresnių drabužių.

 

Šios dietos metu daugelis moterų atsikratė nuo 5 iki 10 kilogramų, tad jei norite padailinti savo figūrą vasaros sezonui – tai puikus būdas pasiekti norimus rezultatus!


Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Skaityti daugiau

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Uždaryti